Fotbollsmatch på schemat!

Uppe med tuppen idag, Packar inför Theas fotbollsmatch!
Som tur var SISTA för säsongen.. Jag Är ingen fotbolls människa, så för mig känns det här hur jobbigt som helst. Ska försöka få in henne på något annat istället... Dans eller Kör kanske he he :)

NÄSTA SÖNDAG är det Klädbytardag på Kommunalhuset i Hedesunda mellan kl 10 - 12
Missa inte! Det kommer finnas massor med fynd, Leksaker, Kläder, vinteroveraller, Pulkor, Vagnar, spel, böcker, Mammakläder, Damkläder, Möbler, Skor m.m m.m.

Jag har rensat ut mina tjejers garderob och kommer sälja det mesta för 10 Kr /st! ! !

Kommer också sälja ett Baby Born Ponny hus för 80 kr och En "mjuk bondgård med massa djur" och Pussel, spel, en liten barnpall m.m.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0