20 minuter i solariet!

Onsdag redan - För mig så Flyger dagarna iväg nuförtiden! Bloggen blir lite halvt lidande nu ett tag, på grund av mycket jobb! Men det kanske inte är sån stor efterfrågan här ändå :)

Idag gick det inge vidare att åka ifrån Lydia :( Hon sprang efter mig ut till bilen, gråtandes och uppgiven! Så mycket jobbigare dagen blir då! Men jag Vet ju att allt blir bra bara jag åkt en bit! Hon ska vara med farmor idag, å de gillar hon!

Igår eftermiddag hade Thea en kompis med hem från skolan! Och jag hade en super effektiv kväll! :) Jag stod och strök kläder och dukar i en timme, sen är hela tvättstugan kliniskt ren och städad nu! = Skön känsla!
Hann också med att tvätta 4 maskiner och Unna mig 20 minuter i solariet!

Ha en fin Onsdag


Kommentarer
Postat av: Anna

Klart att det är efterfrågan stumpan!!! Älskar din blogg!!! Var rädd om dig!! KRAM

2011-09-28 @ 11:39:41
URL: http://annaspoints.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0