Avslutning på Lekis!

Godmorgon Fredag!

Börjar med att visa ett gammalt foto på mig och mina två Underbara Vänner Jeanette och Johanna från Lekis avslutningen :)



Hur man såg ut! ! ! !

Idag är Veckans Bästa dag! FREDAGHela helgen framför sig! Vi ska försöka ta oss ut på en liten utflykt tänkte jag så tjejerna får sig lite friluftsliv! Å även kalas blir det! och förberedelser inför Min lilla sessas födelsedag! :)

Vi har haft så mysiga kvällar den här veckan... :)
Synd att man är så O-teknisk! ! ! Jag fixar inte ens att greja en taklampa, Skruva upp ett skåp å lite så...

Ha en fin dag !:)

Kommentarer
Postat av: Josefin

Hej Amanda! Jag har läst din blogg ett tag och jag gillar den!



Det roliga är att jag först trodde att du var tjejen till höger för hon påminner helt klart om Thea. Men sedan såg jag "Lydia" i mitten och fattade att det var du!

2011-10-15 @ 13:55:57
Postat av: Hanna Jansson

Jag är inte heller teknisk... Det blir pappa Bosse som får hjälpa mig med allt sånt :)



Kram Hanna

2011-10-16 @ 08:39:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0