Nyåkers...



Mys med mamma ikväll - glögg med pepparkakor!

Har också hunnit med en hel del nytta.. Tvättat tre maskiner och dammsugit o fått upp stakarna :)
Så hade jag köpt en Ny julfin mattaÅhléns idag men så Glömde jag den kvar på kontoret!

Har också börjat med julklapparna - Känns skönt! Svårt bara att komma på vad man ska köpa..

Thea har fått en otäck Hosta.. Låter inte kul när hon ska sova! och jag som är så lättretad! Vet inte var den kommer ifrån för hon är inte förkyld.. Hoppas på jobb imorgon iaf! Har så mycket på jobbet nu så har inte "tid" att vara hemma med sjukt barn!

Nu sover barnen, då ska jag ta mig en smörgås innan de är dags att krypa ner i Bästa sängen!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0