Dufvenkrook!

FREDAG! Veckorna Susar verkligen förbi nu! Måndag - Fredag hela tiden!

Å jag yrar omkring som en höna fortfarande, Glömde att Thea hade jumpa igår också :/
Sen glömde jag möta upp en kund på stan och leverera! *inte bra!*

Men nu blir det helg och jag ska ta igen mig lite, inga måsten och inget stress förutom Theas sångframträdande på Söndag! :) Ska gå och köpa hem lite glögg också tänkte jag... *Mys!*



På jobbet tipsade dom om denna! Dufvenkrooks Chili/Choklad!
Bara flaskan får högt betyg av mig :)


Kommentarer
Postat av: Anna

Den glöggen är riktigt god!! Hoppas vi snart får till en dejt i lugn och ro!!? Kram

2011-11-11 @ 21:00:11
URL: http://annaspoints.blogg.se/
Postat av: Anna

Den är riktigt god! :)

2011-11-11 @ 21:01:45
URL: http://annaspoints.blogg.se/
Postat av: Fia

Blir ni inte med på klass/Höstfesten i morgon?

Trevlig helg och vi ses väl i kyrkan iallafall :)

2011-11-11 @ 21:45:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0