11-11-11

11-11-11 idag! :) Häftigt! Ett sånt där datum då folk brukar vilja gifta sig!

Har nyss flottat i mig en stort tårtbit på jobbet också! AJJAJJAJJ!

Hoppas Ni får en riktigt fin helg! :) Det ska jag ha!

Kalas, Fars Dag, Barnsång, pizzamys med kompisar står på schemat!

Ni har väl inte Missat min företagssida på Facebook? sök på "AMANDAS STATION" och begär att gå med i gruppen!
Där ser ni alla Erbjudanden, Nyheter, Öppet tider, Solarie verksamheten, och massa Kul! GÅ MED DU OCKSÅ!!

Jag har dessa jeans kvar i strl 40 och 44! PRIS 150 kr!!! Ord 599 kr


Kommentarer
Postat av: Nina: Mamma till theo & ludvig <3

Ja jag har en massa snyggt jag sett som jag vill ha ;) men jag hinner ju aldrig dit när du har öppet. och jag har ju inte klarat körkortet ännu, gillar ej att cykla ensam i mörket :( ... fegis jag vet ;P.

Men när är det du har öppet nu då nästa gång, så kommer jag på en gång :)



Vi mår bara bra, barnen är lite hostiga bara :)

hur mår ni då? :)

kram Nina

2011-11-11 @ 11:48:54
URL: http://niinajansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0