Sänglampor!

Vaknade på Helt fel sida imorse! Känner mig inte motiverad till något alls!

Tänkte att jag skulle åkt till Västerås idag men har avbokat!
Har en förkylning i kroppen som gör mig både trött  o negativ!

Så nu ska jag krypa ner i Sängen med en filt och en ny Hänt Extra och vila en stund! Så kanske man orkar göra roligare saker ikväll <3

Äntligen Sänglampor :) Vill ni se!



Ska sätta upp ett par tavlor på tjejerna också, har bara inte blivit av :)

Här är mitt "prinsess skåp" där alla mina Klänningar hänger



Jag fotade när jag låg på sängen!

Köpte Nya kaffekoppar igår också som jag måste få visa Er sen! :) Dom är så goda att dricka ur och så söta!

Kicki har också varit här idag - och hon utlovar Fler smycken Inom kort!! Så håll utkik! hon är så duktig, och gör så otroligt mycket fint! (Ska visa er sen vad jag har fått.... )

Kram Kram Amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0