NYA SMYCKEN !!

Hej hopp!

Nu har Kicki varit här igen med sin Smyckes Låda! ÅH VA MYCKET FINT!!
Ni som vill ha "budskaps smycken" var ute i tid, dom försvinner fort!

Perfekt som present till Student, examen osv...



Otroligt många fina tänkvärda texter, som passar att ge bort...

Även armband!



Massa fler finns i min butik!

Lydia är hemma med mig idag igen.. Men känner att mitt tålamod tryter.. Hon går efter mig varje steg, förljer mig in på toa, ut till postlådan m.m
Separations ångest? Någon jobbig period är det iallafall! Och allt tar dubbelt så lång tid att göra! Och säger jag ifrån så ligger hon och sparkar och grinar på golvet ...

Nu ska jag äta lite Lunch!

Kommentarer
Postat av: Sam

thanks for the post guys..Feel confident and smart when you wear trendy fashion jewelry. Make sure you stay in informed about the latest happening and new launches in the fashion jewelry world.



2011-07-06 @ 02:52:49
URL: http://www.smycken.dk/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0