Grrrrrrrrrrrrrr!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Det bor en liten Leopard i mig tror jag....

På nåt vis fastnar jag för Alla typer av Leopardmönster, Zebra oxå för den delen... Något omedvetet, att jag tycker det är snyggt! Antingen är det liksom TANT, riktig Tant eller så är det SUPERSNYGGT!

                             


Ha en Fin helg alla vänner!!

                          

Vackra blommor va... En Blandning av Rosor, Ranunkel och Tulpan! En Helt UNDERBAR färgskala! Fick dessa av min mamma igår...

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha det sägs att alla kvinnor nån gång i sitt liv har en period då det gillar leopardmönstrat kanske ligger nåt i det ;)

2011-03-18 @ 10:02:55
Postat av: EwE

Den längst till vänster vill jag ha.....

2011-03-18 @ 19:44:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0