Dag 1, Check!

Första dagen på Jobbet gick Jättebra! Men nu snurrar allt i skallen och det är mycket att ta in...
Stora krav som kommer ställas på mig och mycket stress och press kommer det bli! Men jag tror jag fixar det!

Var kul att träffa alla igen som jag jobbat med förr! Kommer jobba mot stora IT företag i Norge (!) Så det gäller att lära sig de norska fraserna nu och "ta dom" på rätt sätt!

Nu har jag skrivit en Checklista som ska följas för att ja ska ha koll på allt inför imorgon :)

handla och laga buffémat tills imorgon! Plocka fram kläder till tjejerna, göra klart tipspromenaden, städa nedervåningen m.m. Kommer somna rätt skönt ikväll tror jag!

Nu vill jag Önska Er en helt Underbar Midsommar!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0