Furuviks Brygga

Det blev en Varm dag i ....                 



Många roliga härliga djur fick vi se :)

Thea vågade sig på både Skeppet och Släng-gungorna! O lydia gav sig på Kaffekopparna med skräckblandad förtjusning!



TUR vi hade Moster Ewe med oss, för Lydia fick inte åka utan vuxen och Jag gillar inte karuseller :)



Kolla vad vi vann då!! Jag har väl Aldrig lyckats vinna någon sån här förr.. Men nu så, lyckades vi!!

Å eftersom vi även hade mormor och morfar med oss så hade vi turen att få äta Bryggmeny på Furuviks Brygga!



Smarrig förrätt!



Underbar Lax



Glass med Hjortron!

Nu är jag en trött mamma som intagit sängläge redan, imorgon är det nämligen JOBB som gäller...
Det var Inte igår min klocka ringde före kl 06 kan jag säga :) he he



Kommentarer
Postat av: Linda

Lycka till imorgon och njut av lunchen....kom ihåg att stänga toalett dörren när du går på toa(lämna den inte öppen som hemma)God Natt

2011-07-31 @ 21:08:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0