Den är återfunnen!

Nu är allt i sin ordning igen - Mina små Älsklingar är HEMMA :)

Lydia somnade naturligtvis i bilen på hemvägen i femtiden så jag får två Piggelinisar ikväll! Hon får inte sova nåt egentligen för då är hon uppe halva nätter!

Vi håller på och förväller svamp och äter fil och flingor och bygger pärlplattor :)
Fick lite smått panik när jag insåg att jag bara blir hemma en vecka till innan det stora allvarliga livet börjar! Blir en omställning även för de små!

Föresten så la jag min PlånbokBiltaket när jag tankade vid Bojeps i Tisdags morse o sen drog jag mot Söderhamn, så den försvann med allt värdelfullt innehåll!
Flera hjälpte mig att leta och jag åkte ända till valbo och vände och kollade efter vägen, och så IDAG Hittade jag den efter 56.an UNDER EN BUSKE!!! IBLAND HAR MAN TUR!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0