Spetsar i Mängder o en räka!

Jag köpte en MANUKA Honung idag!

Den sägs var mkt bra mot det mesta, Virus, Magbesvär m.m och eftersom min influensa vägrar ge sig och övergick i magkatarr så är det värt ett besök!
Någon som testat Manuka Honung?



Jag har även fått leverans idag igen! Det är såå roligt att packa upp allt!

Kolla in denna halskrage med en gudomlig spets! Kan lika gärna användas som prydnad på soffan, till bebisen i vagnen eller svep om dig den om ryggen!!






Otroligt söt!

Nu ska jag göra ett sista Ryck med Årsredoslutet! Sen fundera ut ngn God kvällsmat till Tjejerna, jag åt sen lunch, så jag ska nöja med mig Räkor! (o kanske lite vin!!)


Kommentarer
Postat av: mostern

men hallå, varför köpte du inte Ingela Sundins Lurbergshonung, GRYM!! Jag kan också meddela att det var väldigt rolig träning i kväll hos Victoria, Betty och jag ska gå!!!!

2011-01-27 @ 21:11:05
Postat av: Amanda

Svar Moster: För att den Här Honungen ska vara "Outstanding" och det Var den! Det verkar funka.. O med tanke på Priset så Måste den funka! haha

2011-01-28 @ 09:04:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0