Säljer o Säljer!

TJOFF va lätt de där gick då!

La ut min RÖDA UNDERBARA City cross till försäljning på Blocket!
Inom en halvtimme var jag nedringd av 14 stycken!! KUL!
Så nu är den så gott som såld, till en typ granne dessutom! :)



Kommer gråta floder.... Min lilla bebisvagn! *snyft!!* Så många minnen....



Kolla vilka ringar!!! SÅ FINA! (finns i min butik!)



Så fint halsband med spetsband!!

Nu när jag ändå sålt vagnen... Säljer också iväg dess HESTRA vantar!
Röda/svarta strl 1 år

Använda 1 gång av min Lydia... Superfina! Bland de bästaste vantar ditt barn kan ha! (inte ens namnmärkta!)


Kommentarer
Postat av: carola

sån vacker header...

Ska också sälja massa på blocket, tar mig inte för bara.

Massa barnkläder.



kram, kika gärna in på månadens tävling



http://mammacarola.blogg.se/category/tavlingar.html

2011-01-10 @ 08:02:29
URL: http://mammacarola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0