ett bedårande smycke...

Supersnälla Kicki var hit med påfyllning av Smycken idag!!

Det blir som JULAFTON för mig!

Jag måste få visa vad jag Fått av henne!!!!!



Ett helt UNDERBART smycke (berlock?) med ett foto av mina Älskade Barn!! Jag trodde jag skulle Svimma för det var så fint... Hon är så Duktig! Och fotot skyddas av ett speciellt Glas! Nu kan jag bära detta tillsammans med Hjärtat med namnet som jag fått tidigare!



Om det nu är Någon som tycker att det här är lika fint som jag så går det ju att Beställa :)
Varför inte ett foto av Era barn? Ert Djur eller kanske En bild på gamla mormor :)

Superfint tycker jag!

Kommentarer
Postat av: Lotte Nielsen

Jättefint, snälla berätta vart man kan beställa dessa fina berlocker.

2011-04-20 @ 21:21:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0