Bling bling toa i min stil!

Men vilket framsteg!

Jag orkade masa mig in i duschen ikväll... Ni skulle sett hur jag såg ut! Hade kunna jobbat extra som Fågelskrämmare om man säger så!



Har gått runt i mitt Underställ hela helgen o sett ut som jag vet inte vad! Men jag låste alla dörrar så jag inte skulle riskera att skrämma någon!


Tur är väl ändå att min säsong inte börjat riktigt än! Jag har fortfarande REA och som alltid i Januari så är det lugnt i butiker o handeln är rätt låg.. Det är låångt till Löning!
Så det är perfekt timing ändå att ligga sjuk innan min vår kollektion damper in o ger mig jobb!

Kan någon Ge mig en Prinsess Toalett kanske...



Va Kungligt man skulle få skita!! En sån otroligt SNYGG Toastol... *to die for!*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0