Bilder Formex!

Vilken dag!

Jag bestämde mig ändå för att åka på Formex! Trots hosta o nästäppa... Men NÅT kul lär man ju få ha!

Haft en Jättetrevlig dag med Alice, vi har gått o gått o gått o gått och kikat på så mkt fint!

Men vet ni!! Jag Lyckades köra till Stockholm Heelt själv, och in i smeten o Hämta upp Alice efter Sveavägen! Jag trodde Aldrig jag skulle komma rätt, men efter många olagliga U-svängar, en del felkörningar så kom jag rätt!!

                                          Kolla stolarna!



Va var förstås till Mina Kollegor på Capri Collection, Jag spanade in alla NYHETER jag kommer få in i butiken. Bl.a ett par Röda Träskor i Lack!! UNDERBARA!

 

Men HUR söt var inte den här då!!!

Eller varför inte en toffs!

 

Jo, jag såååg faktiskt denna ståtliga Hollywoodfru oxå! Va lååång hon är!!



Jag ville köpa ALLT!

Nu har jag landat hemma i soffan, Sååå trött i fötterna! Lagt mig under en filt med nässpray och en stor rosa kopp med lakrits te!
Ni ska få se sen vad jag köpt in till butiken!


Kommentarer
Postat av: Ida

Åh, vad mycket fint! :-)

2011-01-24 @ 17:24:47
URL: http://ihuvudetpaida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0