Attract !!!

Ja, idag var det Årliga besöket hos Tandläkaren för mina Flickor!!
Thea skötte sig galant och svarade präktigt på alla frågor o gapade stort!

Lydia däremot.. Hade bestämt redan i bilen att hon inte skulle gapa! Väl inne i tandläkar rummet börjar hon Tjuta så de vrålar o ekar i hela huset...

Jag försökte locka med leksakslådan o allt vad jag nu kom på! Men fröken Bestämd knep allt vad hon Kunde!

JAG däremot har varit duktig idag!  :) Nu börjas det på Riktigt!!
Jag köpte mig ett Attract Promenadband o testade det ikväll!  (Hade inte köpt de om de inte vore för färgen...)
 
Följ min "viktresa" som de så fint heter... Nu ska jag banne mej bli Smal.. o framförallt Nöjd med Mig själv 






Det var Sjukt bra träning o ja var BLÖT som en Ål efteråt!!




Kommentarer
Postat av: Anonym

Hurtmaja där!



Jeansleggingsen jag har på mej har jag köpt på GNK för ynka 79 kr!!

Ibland gör man superfynd där :)

2011-01-12 @ 20:58:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0