Parkbadet!

Ja.. och vem yrade om att Parkbadet var nyrustat?

Tog en tur dit idag, men jag såg inte skymten av något nyrustat där inte!

Och vilken "Tjock chock" man får när man ska behöva klä av sig mitt i vintern o dallrande ta sig ut bland vattenfall och rutchkanor! Men, det var typ Vi och 4 till där...

                                 

                                        EKO!!! Var är alla !!


 

Thea var som en SÄL o badade Heeela tiden... Lydia? Ja Ni ser ju själv.. Hon Hatar vatten.. och satte sig i en stol och fråga när vi skulle åka hem!

Men! Det släppte för henne också.. Även om hon mest badade tårna!

Måste säga att jag inte heller är någon "Badhus människa" jag Frös mest helatiden, det var ISKALLT överallt och lite halvsnuskigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0