Äggbilen!

Ja, hemma från Tandläkaren och 2000 kr Fattigare! Man behöver bara Gapa så har man fått en räkning på 500 kr!

Har precis haft besök av Potatis och ägg bilen :) Så mysigt med såna bilar tycker jag! Älska Landet!

                                    

Fick mig även ett spännande paket på Posten idag!!

 Det visade sig att det var KLOCKAN fr Oxxo design som jag vann!

Nu ska jag fixa kvällens Mat som blir Rotmos och Fläskkorv! En av mina favoriter!!

Lyssnar på Elisas Skiva och Längtar ut på Äventyr! Någon som är sugen på en dans? :)

Kram!!

                                                               




Kommentarer
Postat av: Ida - Blivande Nagelteknolog

huha, kommer inte ens ihåg sist jag var hos tandplågaren.. men man får väl inte dra ut på det så mycket längre, blir väl bara dyrare & dyrare ju längre man väntar.

2011-02-17 @ 20:36:31
URL: http://ihuvudetpaida.blogg.se/
Postat av: Hanna - mamma till Zelda

Jag ville se om jag fick plats och det fick jag. Mysigt var det också :)

2011-02-17 @ 20:58:56
URL: http://hannaclarsson.blogg.se/
Postat av: jonas

Jag kan dansa.. =)

2011-02-18 @ 10:22:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0