Tips Önskas...

Hej!

Nu var jag på väg att börja skriva det här inlägget på Norska igen, man blir rätt snurrig av att jobba på Norska!

Nu har Lydia en jobbig fas igen, något gör att hon får smått "panik" av att lämnas på dagis.. Hon börjar redan kvällen innan "Jag ska inte gå på dagis" ... Jag försöker prata positivt och säga allt roligt dom ska göra...

I morse kom tårarna direkt vi klev ur sängen "snälla, mamma lämna mig inte"
HUR Lätt är det då att göra precis tvärt emot.. Hon höll om mig hårt hårt hårt och hennes tårar bara rann..

Jag fixar det inte! Jag tog bilen och åkte till mamma med henne... Kanske fel? Kanske rätt?

Onsdag! = Nu vänder det igen! Ser fram emot helg och Onsdagen gör mig automatiskt lite piggare! Jag piffar alltid till mig på jobbet på onsdagar :) Med fint diadem o lite extra läppglans haha! Ja mår BRA på onsdagar!


Kommentarer
Postat av: Fia

jag tycker du ska prata med personalen och vara öppen mot dem om allt som hänt den senaste tiden...för vissa barn tar det tid med stora förändringar i deras liv.....vet ju att ni gör allt ni bara kan för era barn och ni gör det på ett jättebra sätt....men som sagt vissa förändringar tar tid att komma igenom....säg till om vi kan hjälpa till på något sätt...vi finns här...kram

2011-12-07 @ 18:32:46
Postat av: Anna

Lillskruttan! Visst har det varit så här förr!!? Ibland får dom extra tunga perioder, tyvärr. Du känner själv vad som är rätt för dig och tjejerna!! Ingen känner dom som du! Kramar till er!!

2011-12-07 @ 22:25:09
URL: http://annaspoints.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0