Ticket to heaven!

Snacka om Fullt upp!! Hinner inte med bloggen så mkt nuförtiden!

Mycket på jobbet nu före jul och för att inte tala om allt som ska göras hemma!
Nu har jag bara två julklappar kvar att klura ut... Sen får det vara nog! Och som alltid så tycker jag att jag köpt "för mkt!"

Idag ska jag ut med mina Småtroll och leta julgran, ska åka och låna en såg först sen på med storstövlar och smyga i skogen ;) Tur man känner några som har skog!

Sen ska julmaten inhandlas och skinkan griljeras, Ska även hinna med att vara lite i butiken imorgonkväll tänkte jag!



Föresten! Jag har letat som en Idi*t efter Lydias Mysiga Fleecetröja! En ljusrosa fr Ticket To Heaven! med röda snören!!! Den köpte jag tidigt i höstas och den försvann direkt, Nu har jag sett att ett annat lite troll tagit den... hmm... Så jag ska tjuva tillbaka den!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0