It´s my turn...

Hej Hopp i Onsdagskvällen!

Hade precis gottat i oss rökta räkor, aioli och smått o gott så känner jag värdens mest olustiga känsla...
MIN TUR! Blir till att sova nära toan inatt...





Jag och Syrran på julafton! O lydia med sin lillbebis!



Hade Jeanette här på besök nu i jul också! Alltid lika roligt!! Vi spelade memory o fikade :-)

Lydia skulle på 4 års kontroll på BVC idag, men den tiden fick vi ju avboka, synd! Hade passat bra i och med min ledighet! Hon är ju stora damen nu! Jag har inga småttngar längre!
Jag är Noga med att inte fjolla med mina barn efter tre års ålder, Låt dom bli stora!
INGEN napp o inget annat fjoll! De ser bara illa ut...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0