Vad jobbar jag som?

Får många frågor nu om "vad jobbar du som egentligen" :) Vilket är rätt krångligt att förklara, tänkte testa göra en liten fin presentation här!

Min befattning är: Projektledare och delvis Säljare!

Jag jobbar alltså mycket administrativt! Jag hjälper stora It-företag i Norge med att ge dem Nya kunder och hjälpa dom att boka in kundbesök m.m.
Jag har då alltså fått lära mig tolka Norskan över telefon/mail, vilket inte är det lättaste!
En Norsk stressad Marknadschef som ringer mig och ber mig Skriva ner några "spörsmål" som dom kan använda i en Kartläggning! Det gäller att vara super fokuserad och våga säga till när jag inte förstår!

Så nu blir det en Norsk/svensk blandning när jag pratar och när jag skriver :-)

Jag skriver också mycket offerter/ordrar och tar emot många samtal via telefon samt sätter produktionen i arbete!

Nog om detta! :) Men nu kanske ni förstår lite mer vad jag sysslar med på jobbet! - och det viktigaste av allt!

JAG TRIVS Och Tycker det är SUPERKUL!

Slutligen: Dessa Läckerheter kommer snart in i min butik...



Kommentarer
Postat av: catrine edvinsson

Boka ett par 38:or åt mej. Super snygga.

2011-08-17 @ 11:14:20
Postat av: Amanda

Fixat!! :) Håller dom så fort dom kommer in!

2011-08-17 @ 11:16:09
Postat av: Anna

JÄTTEBRA förklaring stumpan!! :) Kram på dig min fina superaffärskvinna! <3

2011-08-19 @ 22:24:02
URL: http://annaspoints.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0