Njut en liten smula

Jag kan ibland tänka "varför passade jag inte på att Njuta mera..."
Av bebis tiden.. Av att älska varje ögonblick...

Tiden ens barn är små är så kort, bara en blink av livet.. Men samtidigt har jag fått haft turen och vara hemma med mina Hjärtan i 7 hela år!

Kunde inte somna ikväll, ligger och kikar på gamla bilder, och inser att mina barn är stora nu! Båda två visar sina sidor och visar hur mycket dom faktiskt kan!

Thea har börjat skolan, börjat prata om läxor, frågar mycket om allt, hon vill ta större kliv nu, cykla ensam till affären... Sälja Jultidningar m.m. Min Tjej har blivit så Klok!

Lydia ska ju fylla 4 år här snart.. Min Lilla Lilla tjej som faktiskt inte är så liten längre, Hon vill börja betala själv inne på affären, Låna mammas läppglans, Hon återberättar Madicken filmer om hur LusMia säger "Du kan köpa dina karameller själv din mallgroda"




                     Jag finns alltid här för er - Mamma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0