Kläder, Kläder, Kläder Höst - 11

Va Mycket FINT jag packat upp Nu ska Ni veta! Ungefär 1/3 del av alla Höstkläder har kommit till min lilla butik nu :)

Är ju så roligt att få prova allting och jag har Redan funnit några favoriter!

Kolla in "Cameron Byxa" Den Är så Vansinnigt skön, ledig och Vrålsnygg till rätt skor / topp! Gummiband i midjan, passar alla figurer! Har redan fått flytta in i min garderob!





OBS! Kommer INTE ta hem lika stort lager nu, som jag gjort tidigare i och med mitt Heltidjobb i stan, hinner inte med som förr! Så är det något ni vill ha måste Ni vara snabb! :-)


Kommentarer
Postat av: Hanna

I vilka storlekar finns dom? /Hanna Jansson

2011-08-15 @ 16:31:50
Postat av: Anonym

vad kostar dem?

2011-08-15 @ 23:07:20
Postat av: Amanda

Dom finns i storlek 32-48 Helt Underbart Sköna!

Pris: 429 kr



Se mera på http://amandaholmgren.capricollection.com



Dessa är ju hel-långa men jag brukar dra upp mina till 3/4del!

2011-08-16 @ 06:19:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0