Kylig morgon!

Godmorgon!

Härlig frisk morgon med frost på träden!

Jag finns ej längre på Facebook, Så behöver ni nå mig finns jag på telefon eller hemma :)

Välkommen hit på fika, som på det gamla goda viset!



Dagens "Att göra"

Packa upp en Ny leverans med klänningen SAGA, helt Ljuvlig klänning till vinterns/julens kalas!

Köpa biljetter till Lurberget! (Ni som inte gjort det.. GÖR det.. Passa på att roa er i Hedesunda medan det finns ngt!)

Sist med inte minst, KOLLA PÅ BONDE SÖKER FRU!


Kommentarer
Postat av: Annelie...

Jag kommer gärna till dig och fikar..och du vet att du ALLTID är välkommen till mig på Kokkaffe och Bullar!!!! :) Facebook är kul...men man skapar ett konstigt beroende på nått vis... Kram till dig!!!

2010-10-27 @ 21:52:59
Postat av: Jeanette

Mmmmm, va go den såg ut! Visst är det skönt att vara facebook-lös. Så lätt att lägga alldeles för mkt tid på att läsa sånt man egentligen inte är intresserad av. Fast ibland lånar jag Pelles och snokar runt lite :) Längesan vi sågs nu! Hör av mig om jag lyckas planera in nåt hedesundabesök innan jul. Kram!

2010-10-28 @ 14:12:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0