Kamera!!

ÄNTLIGEN!! :)

Jag är Äntligen Ägare till En Nikon 3100
Har länge drömt om en riktig kamera.. Jag ÄLSKAR ju att fota! Och nu när denna Nya Kamera dök upp så var det ju bara att slå till!



Så nu är det bara att ni passar Er!! Jag ska Fota ALLT som kommer i min väg :) Så om det nu är grodor, barn eller Kändisar!

Ikväll är det bara en sak som gäller... BRÖSTCANCERGALAN

Gör vad du Kan! Stöd Cancerforskningen mot denna Vidriga Mördarsjukdom!

Köp Rosa bandet och visa att du bryr dig!



Tänder ett litet ljus ikväll för Älskade lilla Moa Henriksson 8 år som förlorade kampen idag mot denna hemska sjukdom! Sov så gott Lilla vän och flyg iväg långt ifrån det onda! Många styrkekramar till dina föräldrar och bror <3

Kommentarer
Postat av: Jeanette

Åh, va kul! Jag har systerkameran Nikon3000 och är himla nöjd med den :)

2010-10-29 @ 12:31:55
Postat av: Ida

Åh, jag är också sugen på en systemkamera.. verkar den du har "lätt"?

2010-10-29 @ 16:02:38
URL: http://ihuvudetpaida.blogg.se/
Postat av: Hanna - mamma till Zelda

åå då ska mina två vackra flickor ställa upp som modeller för dej :)

2010-10-29 @ 16:18:11
URL: http://hannaclarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0