Julmarknad!!


I Helgen var vi på Årets Första Julmarknad!

Kan ni tänka Er! Världens Julstämning, trots att det var i början på Oktober, Isande vindar, och Gula Lönnlöv överallt!

Men där var det stämning! Vi smakade glögg, ostkaka, Enbärsmust och Julost!
Det var eldar överallt och massa Mys!


Jag skulle också vilja Ordna en Julmarknad, HÄR HOS MEJ!! Men det skulle kanske bli lite pluttigt med bara min lilla butik.. men tänk er så mycket stämning det kan bli av Enbart Ljus, Facklor, Eldar, Dofter av Glögg och saffran!
Tänk om det gick att ordna! Med gammeldagsa marknadsstånd här utanför där mina småtjejer sålde hembakt julgodis, Jag hade massa Erbjudanden i butiken och fler från kvarteret kanske hade Loppisbord och sånt!

Jag Vill så Mycket jag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0