Saga Klänning och Finaste sjalen!

Hemma igen efter Lurberget!
Vilka talanger det finns i Byn då! De visste man ju inte! :)



Kolla vilka Underbara Blommor jag fick av Maria ikväll! Så fina!! Men liljorna var liksom mera blodröda än vad som syns på bilden!

Thea kämpar på med sitt gips... o imorn är den stora Kalasdagen! För då fyller min Prinsessa 6 år!




Capri Klädsel:
Saga Klänning i en kall grå färg + Den underbara sjalen fr Love Forever som har gått som SMÖR! Har bara 4 st sjalar kvar nu! Så fin som julklapp... Säljs endast hos Mig i hela Gävleborg!

 




Kommentarer
Postat av: Jenna

Jag vill köpa en sjal!! Vad kostar den? :)

2010-11-19 @ 09:47:17
Postat av: Amanda

Sjalen Kostar 259 kr (ord pris 399 kr)



Ska jag lägga undan en sån eller vill du att jag postar med faktura?

Amanda

2010-11-19 @ 11:00:45
Postat av: Anna-Lena Holm

Hej!



Jag skulle väldigt gärna vilja köpa en grå sjal från love forever om du har någon kvar.



MVH Anna-Lena

2010-11-25 @ 22:48:33
URL: http://drommaravsilver.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0