Halv 8 hos mej!

Jag säger bara: HALV ÅTTA HOS MEJ!

Vilket Underbart program... Speciellt denna vecka när det är rena Norrlänningar med, med en sån Underbar dialekt!

Inte nog me det.. Idag är det Onsdag.. och det innebär:

                                           

Har städat badrumsskåpet idag och såg att det börjar tryta ur min favoritparfym flaska...



Har haft den här ett tag nu, och varvar med en annan favorit...
Kul med Nya tycker jag, men svårt att hitta!

Ha en trevlig Onsdagskväll!


Kommentarer
Postat av: AnnaCarin

Ja men visst är onsdagar underbara, med Bönderna...

2010-11-27 @ 13:53:29
Postat av: Sofia

Vi har samma favorit du och jag!!=)

2010-11-30 @ 10:37:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0