Rensning pågår!

Något är galet med Lydia idag!
Hon vaknade 05.30 och sedan dess har ALLT varit fel.. Hon grinar, skriker och gnäller och blir tokig över minsta Motgång (Jag VET, hon påminner om mig när jag är trött..)

Men! Hon brukar faktiskt oftast vara Glad!

I 3,5 timmar har jag kastat, slängt och sorterat kläder, och textil här hemma! Alltså JAG FATTAR INTE!
Det ser ut som att jag har 15 barn och har levt i 90 år i mina garderober och skrubbar!
Det tar aldrig slut..

Jag köpte NYA tennisskor åt Lydia häromdagen! IDAG fick jag se att jag hade 7 (!!!) PAR Jättefina Tennisskor efter THEA som var i PRECIS Lydias storlek!

Jag borde ha Loppis här hemma idag! Någon som behöver nåt? :)

Slängde 10 olika gardiner (för att jag inte använder gardiner längre) 7 par påslakan, 3 Överkast, Nå virkade konstiga stora grejer efter mormor, Handdukar, Kläder, m.m. m.m. m.m.


Kommentarer
Postat av: Bettan

Har ocksp rensning på G här hemma. Så mycket man samlar på sig.. Fattar INTE! Har ju så svårt att slänga jag. Kan ju vara en orsak till allt kaos, haha.



Nej på med slänghandskarna nu!

2010-05-01 @ 12:04:26
URL: http://gustavpers.blogspot.com
Postat av: Annelie..

GRISEN ???? Fanns den också i din gaderob...:) jag städar och rensar idag jag med, så skönt så !!!

2010-05-01 @ 14:29:04
Postat av: Amanda

Jadu Annelie.. Grisen! Den FINNS vill jag lova.. Är den inte i garderoben så grisar den runt någon annanstans!

2010-05-01 @ 17:14:17
Postat av: Fia

Är ju loppis på Sandsnäs på kristihimmelsfärd....

2010-05-01 @ 19:24:35
Postat av: Anonym

JUST JA!! Men jag vågar nog inte åka dit med mina Lortgrejer! :) Då skrämmer jag bort allt folk!

2010-05-01 @ 19:56:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0