Låt barnen vara barn!

Å vad bra det är när min syster tar sig tid och passar mina små Gryn en liten stund!
Jag Njuter av varje sekund!
Började med att vi hämtade Evelina i stan idag, passade på att kolla in lite Sommarkläder till tjejerna..
Säger bara... Nu är det inte lätt!
Thea gränsar mellan barn / Större barn avdelningen... och på avdelningarna för de större barnen känns det som jag skulle Vägra handla..

Snälla nån! "Tonårs kläder" för en flicka som inte ens fyllt sex år.. Svarta tunikor med hemska silvertryck, Låga shorts, Tråkiga färger.. Ser varken sött eller bekvämt ut! Snälla! Låt barnen vara barn ett tag till!
Fram med mer söta kläder!!




Vi var också och uppvaktade Zelda idag!



Obs!! Den där lilla Dammsugar godbiten som ni ser där var INTE Min!!! :p

Nu är det Fredag igen!
Lydia gjorde kvällen före kl 19, Thea kollar på Talang och jag sitter och gör lite pappersjobb som jag inte hunnit med förräns nu.. Ska man ta ett glas vitt eller ska jag skippa det ikväll tro!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0