Gör någon Glad...

Åh va Glad man blir av överraskningar! Överaskningar av alla dess slag!
Undra om det är typiskt tjejigt kanske...

En sak jag blev Glad över idag var ett Sms jag fick av Jeanette.. Hon skrev:

Hoppas du har en bra Kvinnodag! Fortsätt vara stark och handlingskraftig! Jag har fått mkt
komplimanger för mina CC smycken idag! Kram!


                                
                    En stor Kram från Mig till Alla Kvinnor idag på Internationella Kvinnodagen!

Nu ska jag lägga mig och vila, andra dagen som jag har jätteont i huvet!



Kommentarer
Postat av: Ida

åh, kanske man slår till på ett par till nästa löning (om man hinner på dom) Perfekta skor till sommaren ju =)

2010-03-09 @ 10:12:19
URL: http://ihuvudetpaida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0