Träskor till Våren!

Bilder från Modevisningen!

 


 

Något Gryniga! :O)

Jag ska Avslöja en liten sak!

Nu till Våren (i veckan..) kommer jag även att sälja TRÄSKOR i min lilla butik! :) Inte klassiska utan lite mera exklusiva modeller.. Dom är Underbara! Nackdelen är att dom kostar en hel del..Men jag tycker dom är lite som ett smycke på foten! Jag har fått massor med beröm för mina iaf!


(Min egna sko...! Men jag visar denna bild för dom liknar dessa!)

Det kommer FYRA olika Modeller och I helt olika färger! dom är LJUVLIGA och passar jättefint till Mina kläder!

Om Ni är intresserade av ett par så är det bara att Hojta till! (Kommer ha ett urval storlekar hemma!)

Kram!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0