Jätteloppis på Kommunalhuset!!

Tänk va roligt det var att ha en Provdocka! :) Den kan jag byta kläder på lite varje vecka och det är riktigt Kul lär jag säga att komma på olika kombinationer!

                          

Vanessa tunika! En riktigt riktigt Läcker tunika som man tror att man ska se STOR ut i men det blir faktiskt tvärt om! Den slankar och förminskar med hjälp av alla mönster på diagonalen! Vill man så gör man som jag - Sätter ett skärp/band för att skapa lite midja på den också!

UPPLYSNING!!

MISSA INTE Jätteloppisen som kommer bli på Kommunalhuset torsdagen den 8/4 här i Hedesunda!
Vill du sälja? Hyr ett bord, så sköter vi försäljningen ÅT dig!
Sälj allt som hör hem och familj till: Prydnadssaker, kläder, skor, hembakat, möbler, textil, böcker filmer m.m.
Sista anmälningsdag är 31 mars!


Kommentarer
Postat av: ida

åh, vad jag önskar att jag kunde ha varit med o sålt hembakat. men tror inte att jag kommer få tid till det tack vare jobbet =/

2010-03-23 @ 20:25:29
URL: http://ihuvudetpaida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0