Drömmar av Silver!

Ikväll la jag mig 21.30 (!) Första gången på kanske 5 år som jag lägger mig före kl 24, Men! Jag kunde inte somna iaf..

Idag fick jag in Nyheter i butiken! Mycket fint som Inte finns med i katalogen!

Nu ska jag försöka få en Överpigg Lydia att vilja sova! Vore ju skönt om hon somnade före kl 23 iaf... Annars har man ju inget kvällsliv! :)


                             


Drömmar av silver
och ett liv ihop med dig
är mera värt än alla drömmarna
om guld.
I dina ögon finns ett ljus
som värmer mig
och det är mera värt än drömmarna
om guld.


En av de finaste låtar jag vet!

Kommentarer
Postat av: Jeanette

Idag fick jag klänningen på posten och storleken var perfekt :) Tack för servicen!

2010-03-09 @ 22:59:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0