NYA RÖR I SOLARIET!

Känner du dig lite blek??

Nu är det NYA RÖR I Amandas Solarium!
Stationsvägen 3
Ta dig tid och unna dig en stund för dig själv!

NYA RÖR NYA RÖR NYA RÖR NYA RÖR NYA RÖR NYA RÖR NYA RÖR NYA RÖR NYA RÖR NYA RÖR!!!!


Idag har jag varit ute i solen mestadels av dagen.. Fick ändra om mina planer idag o ha Lydia hemma eftersom hennes hand inte är Ok än...



till och med JAG har accepterat en sån här fruktansvärt Ful studsmatta nu! Jag har länge sagt att en sådan sätter inte sin fot på min gård.. Men Nu står det en sån gömd bakom garaget ändå...
Valde mellan en studsmatta eller fotbollsträningar.. o ni ser ju själva vilket bra val jag gjorde!! ist för att stå på en plan ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahahahaha...ser ju ganska mysigt ut där på mattan...inte behöver du ramla ur heller om du inte vill.....

2010-06-02 @ 13:55:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0