Bröllop Bröllop Bröllop!

Imorn Smäller det för Kungen tänkte jag säga! Men det är ju för Daniel och Viktoria det smäller!
Verkar gå en trend i att gifta sig nuförtiden?

För mig känns det bara lite FÖR mycket.. Bröllopschoklad hit och dit och Bröllops lotion att smörja benen med, Ska man köpa en ny cd skiva finns det bara mest "Absolut Bröllop" och liknande... Alla skyltfönster är bröllops pyntade!

Träffade iaf en gammal barndomsvän häromdagen på dagis.. Det var säkert 15 år sedan jag träffade han sist! Sånt är så kul! Var faktiskt Riktigt roligt att se honom efter så här lång tid! Han skulle föresten på bröllopet eftersom han är barndomsvän med Daniel!

Nu ska jag öppna en kall Öl och fixa med lite hemligheter!

Ses sen! :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0