Blir inte alltid som man tänkt sig

Jaa ni! Upp som en Sol och Ner som en pannkaka som sagt!

Åkte iallafall till Stockholm.. Laddad för att få allt överstökat och kunna få alla papper klara inför hösten då det bara är att vänta hem Nya leveranser!
MEN! När jag väl glider in på Hotell Sergel Plaza där mötet hölls och sätter mig ned så börjar ett som jag liknar med ett Förhör!!

Vad jag inte visste var att detta var en INTERVJU!

Jag har visst varit lite för självsäker i den här frågan och trott att "Jobbet är mitt" med barnkläderna.. men där fick jag en käftsmäll!

Nu tvekar jag något inför det här.. Då jag får besked i veckan! Kravet var att man deltar i 4 st konferenser/år som kommer hållas i stockholm på lördagar mellan 10-19....

Det kan låta lätt.. men för mig som har två småbarn och är ensam för det mesta är det näst intill Omöjligt!

Så.. HUR gör jag om det skulle gå vägen tro...!



Nu ska jag sätta mig och klura på presenter till en kommande födelsedag!

Vi ses ;)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Byt gubbe....:-)

2010-06-16 @ 19:23:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0