Tillbakablick igen!

Va GLAD jag är åt min blogg..
Det har varit många upp och nedgångar.. Många gånger har jag tänkt att det är sista gången jag skriver.. Men så blir jag så glad när jag kollar tillbaka 1 år i arkivet och läser maj/juni/juli 09 t.ex..
VA MINA BARN HAR VÄXT!

Lydia är en helt annan person idag! Kommer ni ihåg hur denna unge hade överskottenergi utan dess like! Minns när hon varje morgon lyckades spilla ut Oboy el vällingpulver över köksgolvet när hon vaknade tiidigt tiidigt och gick ner utan mig!


Eller som när jag fick vakna till En smäll i huvet! När hon skruvade lös den svarvade knoppen på min säng för att slå mig i huvet tills jag vaknade...



Jag trodde aldrig att jag skulle sitta och LE och tänka tillbaka på dessa gånger.. För hon gjorde verkligen BUS varje minut under en lååång tid! Men idag är jag så glad att jag skrivit ner dessa gånger.. För även det är en tid i livet.. En tid som jag nu kan gråta floder över att den är förbi..

Kika tillbaka i Arkivet och res bakåt i min tid! :)                     

Kommentarer
Postat av: Bettan

Hej! Tack, är nöjd med dom faktiskt :) Sån otrolig skillnad mot vanliga kameran. Går inte att jämföra och då är inte jag nåt proffs! :p

5,990:- på expert fick jag betala för denna. Ångrar det INTE!!

Zumba imorgon? Galgar ;)



Kram

2010-07-21 @ 18:12:48
URL: http://gustavpers.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0