Skinande Bil och Hemsk Hund!

Godkväll!

Nu för en stund sedan insåg jag Två saker!

1. Jag Avskyr Hundar.. Förlåt.. men jag kan inte förstå tjusningen med dom!
2. Inte alltid så bra att bo så här centralt i "promenad stråk"

Det RUSADE nämligen in en stor, brun, Farlig (tror de..), lufsig HUND här ikväll när jag höll på att Diska!
Jag trodde jag skulle Skita på Mej! Ja skriker rätt ut medan hunden far runt i varenda vrå och jag tar sats och KUTAR ut! Då kommer två småtjejer och letar efter sin hund som rymt!
Jag Väser: Ta hundjäveln för jag har både kattunge och småbarn!


För övrigt har jag tvättat röda pärlan skinande blank idag!




Klurar vidare på Frisyr.. till jag ska vara tärna!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0