Julen varar ända ut till Påska....

Men Titta! Vad hittade jag...

Jo Lydia! Var in på familjeliv.se och kikade lite och då är hon på första sidan där som en reklampelare liksom!
Det är en fotograf som gör reklam tror jag.. Bilden togs när hon var liten i Stockholm.



Kul för det visste jag inte om :)

Vi är nyss hemkommen från en Mysig julgransplundring! Vi har både fått Mat och fika och dansat Långdans, och lekt Ryska posten...



Fick knappt med mig tjejerna hem. Lydia skrek och sparka så nu fick jag spräng huvudvärk! Trodde aldrig jag skulle lyckas få på henne overallen!

Jag har haft sönder en spegel... Kommer jag drabbas av 7 års olycka Nu tro...!


Kommentarer
Postat av: EwE

Cool!! Ni poppar ut lite här o var!! =P

2010-01-05 @ 19:38:06
Postat av: Annelie..

Rolig och trevlig Julgransplundring var det!! Och gott fika och mumsig Räksoppa..men jag tror att Ryska Posten var BÄST!!! :)

2010-01-06 @ 17:12:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0