Johans skor?

Det snöar IGEN!
Nu får det vara nog...

Jag har en städdag idag och dammade av Theas vårskor.. Ett par blåa Converse..

Då säger Lydia:

Johans skor?

Efter att jag funderat lite så måste hon ha menat Johan Palm! Ungen är galen i skor och tittar alltid på vad folk har på fötterna..



Om ca två veckor kommer min Hemsida att bli färdig! Jag kommer då att ha en egen WEB SHOP! Där ni som ej bor här kommer ha möjligheten att handla. Man kommer då kunna välja att hämta ut varorna i min butik eller att få dem hemskickade mot frakt kostnad! På hemsidan kommer det stå information om alla plagg, samt hur man tar kontakt med mig m.m.




Kommentarer
Postat av: Johanna

Hej vännen. Å det är ju perfekt med en web shop :) flera gånger som du visat så fina kläder men jag bor ju alldeles för långt bort bara för att ta en sväng förbi :) Ha det så bra. Kram

2010-01-07 @ 14:33:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0