God fortsättning!

Gott slut och God fortsättning på det Nya Året!



Båda tjejerna var vaken på 12 slaget.. Lydia liknade en livrädd liten hund.. Hon grina och höll för öronen och tyckte det var hemskt så vi gömde oss i sängen under täcket!

Jag hade förhoppningar om att få sova länge idag... Men kl Halv 8 vaknar jag av en Spark i huvet som fortfarande känns! Dessutom hade Lydia hämtat sin Sjungande MUS.. Ni vet en sån här som skrålar Merry Christmas och dansar? Den tryckte hon på gång efter gång och la bredvid mina öron! Musen är dessutom döpt till KJELL!!
Så där låg jag bredvid Kjell och hade ont i huvet!

Om ni har Långtråkigt idag eller någon annan dag i Januari så har jag ju Kalaspriser i min lilla affär nu!
20 - 50 %ALLA kläder som finns kvar!
20 %ALLA saker = Barnstolar, lampetter, handstöpta ljus, fruktfat, blomvaser, speglar, brickor, servetter, m.m!

Jag inväntar VÅRENS Nyheter och måste göra plats för dom där ute!

Så Fynda på! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0