En helg man ej glömmer

Vilken helg jag haft!

Som min syster sa: Amanda.. Detta är första gången du gör någon TVÅ kvällar i rad.. Vad har hänt!
Ja du kära syster...!! Jag LEVER LIVET! :)

Firat Farbror Håkans 50 års dag i Fredags.. O som det brukar heta: Släkten Är Värst! GUD så kul vi hade!
Har väl aldrig kunna föreställa mig att vi i alla olika åldrar skulle få så trevligt! :)

  
 

Vet ni vad jag gjort ikväll!
Jo jag har gottat mig i alla Kartonger med kläder jag fått! Ni ska veta att det är så otroligt mycket fint.. Det blir helt annorlunda att se det i verkligheten!
Så NU är ni välkomna att boka Vårens visningar!
Jag vill ha sommar NU!

Kommentarer
Postat av: EwE

Jag kommer till dig på fredag och vill boka en visning då!!! =)

2010-01-26 @ 00:39:42
Postat av: ♥ Jenny ♥ - Min kamp mot min vikt.

Hej

Favorit mat?

Ha en bra dag. =)

2010-01-26 @ 00:52:09
URL: http://forsbergjenny.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Trevlig blogg



Tycker du att det är roligt med undersökningar?

Kolla gärna in min :D

Annars får du 10% ifrån en utvald butik, rabattkod finns på bloggen

2010-01-26 @ 01:28:03
URL: http://nathaliestankar.bloggproffs.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0