Det finns inget att säga...

2009 var ett mindre bra år.. Ett år där det hände alldeles för många hemska saker, många hemska besked m.m. Nu har vi gått en vecka in på dett Nya året.. Och det verkar inte bli bättre...

Något Fruktansvärt har hänt... Något obegripligt och något man inte vill förstå eller acceptera...
<3 Joel <3... Hedesunda är i Chock och jag Lider med familjen.. Jag önskar att ingen skulle behöva vara med om något sånt här och man finner inga ord...


Kvällen före Julafton, 23 december... så kom Malin hem till mig... 
Malin kom in som en Sol.. Hon var Glad och hon gav mig en Kram och vi pratade om hur vi lekt som små och hur vi Cyklade förbi "Mört Pelle.." 
Jag tänkte... Åh va hon verkar nöjd med sitt liv.. Så Glad, så berest och Lycklig...
Och så Händer DET HÄR!

Min Varmaste Kram vill jag ge till Er närmaste.. Familj och släkt..

                                                   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0