FET TISDAG och semlor!

Hejsan!

Vilken Hit! Nu blir jag verkligen alldeles till mig! Jag pratar förstås om ALICE!
Min Kära Kusin har verkligen fått mig på Partyhumör! I WANNA LIVE heter den nya Singeln!

Har ni inte köpt den så säger jag bara: KÖP DEN! (Finns att köpa signerad och allt i min affär!)


Idag har jag bakat Semlor!! :) Bild ska ni få se sen!  Men nu ska jag krypa ner under en filt och läsa lite för Lydia! Skulle egentligen bort ikväll men känner mig inte 100 % Kry.. fryser, o ont i huvet!

Kom just på Lydia stå på näsan in i braskamin!




Kommentarer
Postat av: Bettan

Stannade också hemma, inte 100% kry. Hur blev semlorna? :)

Och Lydia!!! Vilken tjej, full av bus

2010-02-16 @ 20:56:41
URL: http://gustavpers.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0