Sälj eller Släng!

Jag hade besök av Lulu Carter idag! ....... Fast bara Nästan!

Det var min Kära mamma som kom hit idag och kom med det smarta tipset om att vi borde göra "sälj eller släng" typ... Jag har KAOS här hemma! Det är saker överallt och ett Bombnedslag!
varför spar man vantar av storlek 1 år när barnen är stora? Varför har jag bara EN Grön fingervante.. o varför o varför.. Listan kan göras låång!



Super snälla mamma :) Nu har jag finare än finast här!!

Sen har jag också blivit bortskämd med Julfika idag... Tack snälla Goa Annelie!

 

Jag vill också säga TACK alla Ni som kom till min lilla Butik igårkväll, Kunde väl aldrig någonsin tro att det skulle bli som anstormning! :) Va roligt! Har väl aldrig upplevt en sån "kö" av folk!

Jag har fortfarande MASSOR med underbara kläder kvar och för ni som var upptagna denna Onsdag kommer en NY Chans på Onsdagen den 15.e!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0