Nya Jeans och en fin Tomte!

Myser fortfarande omkring med mitt fiiina Hjärta!



Har också "köpt" Dessa jeans idag i min affär... Att jag inte tänkt på dom tdigare! Alla kunde har varit Sjukt snygga i dom.. men har lixom inte kommit mig för att även ha ett par själv! SÅ NÖJD!



Gissa vem som smög runt vårt hus ikväll då???.... Jo TOMTEN SÅKLART!!



Ni skulle sett barnen!! Vilka Stooora Ögon! Tomten smög runt vårt hus, Provåkte våran spark.... Vinkade in till Tjejerna....



Vilken stämning!

Nu blir det Uppesittarkväll med Bingolotto och en God skinksmörgås!

Kommentarer
Postat av: Ida

åh, jag tycker dom där jeansen är så snygga! men garanterat alldeles för små för mig =/

2010-12-24 @ 23:57:57
URL: http://ihuvudetpaida.blogg.se/
Postat av: Amanda

Finns åt dig å Ida!! De tror ja! Kram!

2010-12-25 @ 00:00:32
Postat av: freddde

skapligt snygg du är heting:)hmmmmm

2010-12-25 @ 19:20:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0